Veelgestelde vragen

Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met Hout Lifestyle.

Algemeen 

  • Hebben jullie een catologus/brochure?
    Nee, onze webshop is de catologus. 

     
  • Richten jullie ook complete winkels & bedrijven in?
    Ja, Hout Lifestyle levert werk op maat. Kijk hiervoor bij het kopje Bedrijven. 

     
  • Kunnen we langskomen om meubels te bekijken? 
    Ja, je kunt een afspraak maken met Hout Lifestyle om een meubel te bekijken indien op voorraad. Wij leveren veel maatwerk, daardoor zijn niet alle meubelen op voorraad.

     
  • Hebben jullie een showroom? 
    Nee, Hout Lifestyle heeft geen showroom.

Hout

  • Het eikenhout vertoont krimpnaden of haarscheuren, wat nu?
    Hout is een natuurproduct en krimpt of zet uit naar gelang de weersomstandigheden. Indien een houten meubelstuk hierdoor krimpnaden of haarscheuren vertoont, wordt dit gezien als aanvaardbaar. De afnemer moet ten alle tijden zorgdragen voor de juiste luchtvochtigheid van de meubels. Indien meubels te snel in een droge of zeer warme omgeving worden gezet, wordt dit gezien als onvoldoende zorg voor het meubelstuk.

Afwerking 

  • Is een behandeling van mijn meubel noodzakelijk?
    Een behandeling is niet noodzakelijk. Mits je wilt voorkomen dat er (vocht) vlekken op jouw tafel ontstaan. 

     
  • Hoe bescherm ik mijn meubels tegen (vocht) vlekken?
    Onbehandeld kunnen er (vocht)vlekken op hout ontstaan. Als je dit wilt voorkomen adviseren we je om meubels te behandelen met een speciale transparante lak. Na behandeling met deze lak kun je de meubels afnemen met een vochtige doek.

Klantenservice 

  • Kan ik hulp krijgen bij mijn bestelling? 
    Ja, neem hiervoor contact op met Hout Lifestyle. Wij helpen je graag bij het plaatsen van jouw bestelling.

     
  • Ik heb een bestelling geplaatst die ik wil annuleren, hoe doe ik dat?
    Om een bestelling te annuleren dien je binnen één werkdag een e-mail te sturen naar info@houtlifestyle.nl of telefonisch contact op te nemen via het telefoonnummer +31 (0) 6 16 46 89 07. Bij het annuleren dien je het ordernummer en jouw persoonlijke gegevens door te geven. 

     
  • In hoeverre ben ik zelf verantwoordelijk voor de juiste maat?
    Wij kunnen op afstand niet beoordelen in wat voor ruimte het meubel geplaatst gaat worden. Daarnaast weten wij ook niet of de zojuiste aangekochte stoelen onder de bestelde tafel passen. Jij bent zelf verantwoordelijk voor het doorgeven van de juiste maten. We vragen je daarom om in de bestelling zoveel mogelijk informatie te verschaffen over de ruimte en/of overige bijzonderheden. Dit kun je plaatsen in het opmerkingveld in het bestelproces of je kunt contact opnemen met Hout Lifestyle. Mochten de mensen in de werkplaats tegen problemen aanlopen, dan nemen wij contact met je op.

     
  • Kan ik de meubels zelf afhalen?
    Ja, je kunt de meubelen afhalen van maandag tot en met zaterdag. Graag maken wij hiervoor met jou een afspraak. 

     
  • Wat is de levertijd? 
    De levertijd voor de meubelen bedraagt 2 tot 6 weken.

     
  • Wanneer en hoe moet ik betalen?
    Bij meubelen betaal je vooraf een aanbetaling van 30% over jouw aankoopbedrag. Bij ontvangst van het meubel betaal je het restbedrag of je betaald voordat wij het meubelen komen leveren per bank. 
  • Leveren jullie op afspraak?
    De meubels leveren wij op afspraak. Wij nemen hiervoor contact met je op. Wanneer Hout Lifestyle het transport verzorgd proberen wij zo exact mogelijke tijdsindicatie door te geven. Maken wij gebruik van een externe transporteur, dan geven wij het dagdeel van bezorgen aan.

     
  • Bezorgen jullie ook in het buitenland? 
    Hout Lifestyle bezorgt te producten ook in het buitenland. Neem hierover contact op met Hout Lifestyle over de juiste verzendkosten.

    Staat jouw vraag er niet tussen? Neem dan contact op met Hout Lifestyle.
© 2013 - 2017 Hout Lifestyle | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie
Wat is een cookie? Een cookie is een klein tekstbestand dat bij je bezoek aan een website naar je computer wordt gestuurd. Zowel deze website als andere partijen kunnen cookies plaatsen. Waar worden cookies voor gebruikt? Deze website gebruikt cookies om het gebruiksgemak en de prestaties van de website te verbeteren. Met behulp van cookies zorgen we er onder andere voor dat je bij een bezoek aan onze site niet steeds dezelfde informatie ontvangt of moet invoeren. Cookies maken het surfen op de site dus een stuk prettiger. Er bestaan verschillende typen cookies. Deze website maakt gebruik van permanente cookies en sessie cookies. Permanente cookies: Hiermee kan de website speciaal op jouw voorkeuren worden ingesteld. Bijvoorbeeld om jouw toestemming tot het plaatsen van cookies te onthouden. Hierdoor hoef je niet steeds jouw voorkeuren te herhalen waardoor je tijd bespaart en gemakkelijker door de webwinkel navigeert. Permanente cookies kun je verwijderen via de instellingen van je browser. Sessie cookies: Met behulp van een sessie cookie kunnen we zien welke onderdelen van de website je met dit bezoek hebt bekeken. Wij kunnen de webwinkel daardoor zoveel mogelijk aanpassen op het surfgedrag van onze bezoekers. Deze cookies worden automatisch verwijderd zodra je jouw browser afsluit. Met welk specifiek doel plaatst deze website cookies? Deze website plaatst cookies om de volgende redenen: Winkelwagen (functionele cookie): Onthouden welke producten in je winkelmandje liggen. Zonder deze cookie kun je geen producten bestellen of in je winkelmandje plaatsen. Cookiekeuze (functionele cookie): Onthouden of je ons toestemming hebt gegeven tot het plaatsen van cookies. Google Analytics (tracking cookie): Meten hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden en hier met rapportages inzicht in proberen te verkrijgen. Google AdWords (tracking cookie): Meten we hoe je de website gebruikt en hoe je ons hebt gevonden. Deze kennis gebruiken we om onze AdWords campagnes te verbeteren. Facebook (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Facebook pagina te 'liken'. Deze button werkt door middel van code die van Facebook zelf afkomstig is. Twitter (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze Twitter pagina te volgen. Deze button werkt door middel van code die van Twitter zelf afkomstig is. AddThis (Social Media cookie): Met deze cookie is het mogelijk om onze content te delen via Facebook, Twitter, Hyves en diverse andere social media websites. Affiliate marketing (marketing cookies): Deze cookies gebruiken wij om partnersites (affiliates, zoals Daisycon, TradeTracker en Cleafs) te belonen voor hun bijdrage aan de verkoop. Review sites (marketing cookies): Wij worden graag door klanten beoordeeld. Hiervoor gebruiken we een review site zoals The Feedback Company. Deze plaatst cookies voor een juiste werking. Hoe kan ik cookies beheren of verwijderen? Meestal kunnen cookies worden beheerd, bewerkt en verwijderd via je browser. Meer informatie over het in- en uitschakelen en het verwijderen van cookies kan je vinden in de instructies en/of met behulp van de Help-functie van jouw browser.